First Note of Love: Perfect Let's Date NOW
Every First Note of Fans has a love experience that we will never forget in our heart. Of course, Neil&Sea and Reese&Orca who played 'First Note of Love' are no exception. The story of NSea CP and ReCa CP did not end after they played 'First Note of Love.' Their sprivate schedule will be presented sweetly in Perfect let's Date NOW.