See Your Love Behind The Scene Episode 1
Yang Zi-xiang is sent to Taiwan for business negotiations but gets attacked. He hires Jiang Shao-peng to take care of him, and takes this opportunity to escape from his family responsibility while also falling for Shao-peng. Zi-xiang's assistant Feng-jie acts as a stand-in for his boss, and Xin-jia, the assassin hired to get rid of Zi-xiang, repeatedly fails to take out his target. While Feng-jie manages to escape, sparks of love start to bloom.