Codependent Lesbian Space Alien Seeks Same
The adventures of lesbian space aliens on the planet Earth, and the story of the romance between Jane, a shy greeting card store employee, and Zoinx, the woman Jane does not realize is from outer-space. Meanwhile, two government agents, or 'Men In Black, ' are closely tracking Jane and the aliens while harboring their own secrets.