Concrete Heart
In a city in the suburbs of Paris, Kenza, a shy and secretive teenager, takes part in the workshop of Oréade, a young queer rapper that her friends make fun of. Inhibited by her timidity, she slowly reveals her rapping skills and awakens her desires in touch with Oréade.