Xia is having a harsh night: feverish and exhausted, Li has a chance to take care of him. The next day, they run into some bullies, an encounter that will end up with Li confessing his sad past to Xia. Chu-ching, who never got Xia's response, can't help confront Xia and ask for his decision.