Hex the Patriarchy
Sick of being bullied by their classmates, two queer high schoolers Bex and Wren strike back like anyone else would: with witchcraft. The more timid Wren comes into her power with her best friend by her side, as they conjure their bullies' worst nightmares, only to unleash something far more potent and wondrous.