Stranger
For the past 548 days, A has been absent from her own life, unable to feel anything. One night, J appears and takes her along with her, looking for ways to make her heart beat again.
☆ Featuring one of the stars of 'Anatomy of a Fall' and Agathe Rousselle from 'Titane' co-wrote and acted in this intimate film.
☆ This short and the director's earlier work 'Swan in the Center' were both selected for the Queer Palm at Cannes.