Meet You at the Blossom Episode 1
The young master of the Jin family, Jin Xiaobao, has always longed for a meaningful relationship, and on a dark and windy night, Huai En, a beauty with an ice-cold temperament, falls down in front of him! Not only is this beauty's gender a mystery, but they're also connected to the Jin family... When Xiaobao and Huai En recognize each other, will they have the courage to pursue a relationship?