To The Edge of Our Sleepless Nights
Reb, a social worker, fights body and soul to bring a little dignity to an overlooked group within society: sex workers. One summer night, a scream breaks the calm of the woods: Maria, a transgender sex worker, has been murdered. This will be an opportunity for Reb and the sex workers to speak publicly.