The Boy Foretold by the Stars
Through the help of a fortune teller, a senior high school student seeks out the boy he is destined to love at a school retreat.
☆ Star of Filipino film 'Run,' lead Keann Johnson was nominated for a Gawad Urian Award for his natural and earnest performance.