The Swan Song
Lucas and Javier are a twenty years old couple whose life has drawn them to take an important decision. During the time together they've been through ups and downs, but none of them were as tough as losing a family member. Despite their pain and the looming shadow of a sickness, they enjoy a lunch date in the comfort of their home.