Berlin stories behind sex for money. Despised, stigmatised and suppressed to the fringe of society - this is the reality young, male prostitutes face in Berlin. Most of the hustlers are immigrants, a lot of them act out of necessity. Rosa von Praunheim accompanies the young adults at their work in bars, porn movie theaters and on the street. He shows their reasons, their stories and above all, their strong will to survive.