LalaTai's brand-new video project 'Can't Think Straight', hosted by the energetic gals Water and Yoyo ,invites several well-known influencers from the lesbian community, including hairstylist Lean, YouTuber Dry, actor Jin and her partner Aky, and singer Joyce. These gals will discuss all the ins and outs of lesbian life, bringing up the most interesting and exciting topics from the community. You can't miss it!