Working in a game company, Harumoto is appointed as the project manager to take over a Sino-Japanese co-production, but she never expected that the person in charge of the client's side is actually her ex-girlfriend Hayashi from her university days! Hayashi was the one who got broken up with last time, but now she's taking revenge against Harumoto. Who knows if that hatred will eventually turn back into love?