Crazy Handsome Rich
Thad's wealthy family has hired a new butler, Luv. Ever since Luv entered the house, Thad hasn't been able to keep his eyes off the new hire, and has been offering him plenty of attention all the time. Is it a coincidence or fate that the necklaces the two of them wear are similar; was it their destiny to meet?