His Man 2
South Korea's highly anticipated second season of the first gay dating reality series is here! Eight attractive guys will cohabitate for eight days, leading to exciting chemistry and unexpected connections. Who will emerge as the most desirable heartthrob, and who will leave the house hand-in-hand with a new partner?