The Luminous Solution
This isn't a normal coffee shop, it only appears when you need it most. Thana, an office worker, gets fired from his job, and his relationship with Patis, his boyfriend of nearly a decade, is in trouble. Ryou and his highschool classmate Mai have fallen in love over a long period of time, but their journey is not without its share of pain. As both couples grapple with their challenges, they find themselves drawn to the enigmatic coffee shop, where their fates are about to change. But remember, nothing worthwhile comes without effort, and every wish carries a price...