Step by Step
After returning from studying abroad, Pat is looking forward to making the most of his talents in the workplace. But in addition to dealing with the daily tasks assigned by his seniors and supervisors, he also meets Jeng, a digital marketing manager who is rumored to be very difficult to get along with! Can they get along with each other and make things work out in the office and with each other?