Future
Fuse is a good-looking sophomore engineering student who is worried about being alone since all of his friends seem to be in relationships. Taking advice from one of his friends, he goes to get his teeth cleaned and meets Ana, the dentist' son. The two start flirting and a campus love affair begins!