Tin Tem Jai
The lively and adorable Tin has had a life-long dream to marry the older boy in the neighborhood, Park. While the two of them have grown up together, Tin has been rejected countless times, but he still can't quite get over the boy next door. In order to make his dream come true, Tin decides to do everything in his power to get together with Park, and to never let his true love slip away!