The End of The World With You
In just ten days, a huge meteor will strike the earth. After learning of the shocking news and falling into a daze ever since, Masumi Nishina decides to go back to his alma mater and spend the rest of his days peacefully in the library. Unfortunately, he meets Ritsu Kusakabe, a man who he never wanted to see again; the man who he once gave his heart and soul to but ultimately made him suffer. Despite never thinking that they would see each other again, the two of them decide to reunite and face an unknown ending together.