HIStory5: Love in the Future
After an accident causes him to travel through space-time for 22 years, Johnny Dai becomes a cheerful delivery man who meets and falls in love with his first customer, Hai Yi, a domineering heir from a wealthy family. After newbie Wynn Lin meets with the general manager of department store Vincent Liang, the two of them have a workplace love affair that goes beyond their individual identities.