Mr. Cinderella
When Dung was a child, he was very close to another girl he liked who he often called his 'Cinderella', but after the girl's family moved away, the two of them lost touch. Years later, Dung gets attacked by thugs one day, and a doctor, Khoa, comes to his rescue and takes him back to his clinic for treatment. Dung is extremely surprised to find out that, in a twist of fate, Khoa is actually his nearly-forgotten 'Cinderella' from the past! When the long-lost princess becomes a prince, how will this fairy tale be rewritten?