Big Dragon
After a wild, passionate night at a bar, Mangkorn and Yai's fate becomes inseparably intertwined. Yai, the owner of the bar, decides to completely renovate the place so that he can erase the memories of the sinful night. But it just so happens that the designer in charge of the renovation is none other than Mangkorn himself! Like dragon and tiger, the two of them cannot be more at odds with each other. But now that they've become work partners, will they be able to let go of their grudges and turn their hostility into love?