Ghost Host, Ghost House
Because of a past that he can't let go of, Kevin, a live streamer, is always on the lookout for 'ghosts', and considers experiencing paranormal phenomenons as one of his greatest pleasures. By chance, Kevin stays with his aunt and stumbles upon Pluem, a young and lively gardener, whose presence fills Kevin's sadness and loss, thereby igniting a spark of feelings between the two souls. But behind the seemingly normal scenes, there is an unimaginable truth waiting for them. Can this relationship, which is just beginning to develop, be strong enough to withstand the unexpected realities they must face?