My Tooth Your Love
Jin Xun An, a promising achiever, is already the chief dentist at his dental clinic at a young age. Although cold-hearted and distant by appearance, Jin Xun An has nevertheless earned himself the coveted title of being the 'Master Prince of Dentistry'. One day, he is entrusted by Bai Qing, one of his seniors, to treat her precious little brother, Bai Lang.