War of Y
A real war depends not on weapons, but on the 'hearts' of people. The popular idols on-screen have secrets to hide in private? Is the sweetness of the screen couple deliberately packaged? 4 stories, 16 actors and actresses reveal the hidden secrets of the BL show business, and what you need to survive in it is just not the talent or the strength, but the 'heart' for it.