They write comforting and engrossing words of the colors of rainbows, showing us the love and sexuality of LGBT people.
In this episode of Out People we introduce three writers: poet Lo Yu-chia narrates his life’s journey giving us strength to face the upstream of contemporary society; Novelist Chen Hsue writes about lesbian sexuality and invites readers to explore the concept of love and to understand that “love has no sex”; Poet Chen Ke-hua's work crosses over different fields. He doesn’t only write poems but also song lyrics and scripts. His text revolve around LGBT sexuality and the individuality of each different soul.