Senpai, This Can't be Love!
Yanase has worked as a 3D CG designer all across the world. Now back in Japan, Yanase is training a newbie by the name of Kaneda Yuki. There's only one issue: Kaneda is super unfriendly towards Yanase, leaving Yanase frustrated and disappointed. With a new project where they will have to work side by side, how can these two overcome their different personalities?