My Ride
This is the story of Mork and Tawan, a motorcycle taxi driver and a medical resident in Bangkok hospital. While they might seem to come from different worlds, one day they meet by chance when Tawan hires Mork to take him across town. This first ride leads to another and another, and soon Mork finds that he can't stop thinking about the handsome doctor. Meanwhile, Tawan also feels drawn to Mork, and an unlikely friendship is born.