Our Days
Coming from rural Thailand, Mon moves to Bangkok to start university. On his first day in the big city, he meets So, a local musician, who shows him around. During a drunk night, So kisses Mon. Mon, confused, leaves. However, Mon quickly finds out So is also a freshman in his same faculty! So learns of Mon's love for basketball and decides to join the same team with him. In one of the matches, Mon gets injured and So starts taking care of him. Saint, Mon's high school teammate, confesses his love for him too. In the end, which team will Mon choose? So or Saint?