The Tuxedo
Bossy and self-centered Nawee (Chap) is an heir to a fortune. He suffers from serious social phobia due to his childhood trauma. But that was before he met the gentleman designer Aioun (Green). As the two get to know each other, the mutual attraction becomes undeniable. A romance tailored for a lifetime hence begins.