In this episode of Out People, we present you with three unique stories to understand LGBT love. Wang An-yi founded Lezs Magazine and the Woman Nation Party. She discusses LGBT community and diverse sexualities ; Artist Diana Tai started her career in the singing talent show “Million Star” and now works behind and in front of the camera. She is who she is no matter what. She continuously works towards self-improvement; Internet star Yo-ren fills audiences with joy hoping to make the world a better place with his performances, while stopping fear of the unknown.