Love Again
Yuuki Asakura, the CEO of a pharmaceutical company, is haunted by memories of a man he held close. However, one day, Yuuki comes across a young man who looks exactly like the man of his past. He wants to see him again and caress him, and the obsessed Yuuki goes to Nemoto, a man who once worked for his father researching for a rejuvenation drug. Yuki takes the medicine and finds his body suddenly enveloped by a strange light...