Pornographer
The college student, Haruhiko Kuzumi, was biking on a mild summer day. But as he went down the slope, he suddenly bumped against a male novelist named Kijima Rio and caused his arms fracture. Finding it hard to pay the medical fee, Haruhiko was asked to be Kijima’s scribe, helping Kijima writing the novel during two months of recovery. However, as Haruhiko started to work for Kijima, he realized the story was full of sensual and erotic words. Unconsciously, Haruhiko is immersed in Kijima’s careful planning.