Call It What You Want
Inspired by true events, CIWYW follows a BL director James, who starts a secret relationship with Ait, the lead actor in his new series. Ait's co-star, Bas, is feeling the pressure of the BL industry: plastic surgery, strict diets and, worst of all, he is suffering the harassment of the producer of the series.