Out People 系列:同志的身體魅力
A confident and beautiful body is the core of gay culture. In this episode we interview two Out People who are strongly linked to the concept of 'body'. River is an artist who takes pictures of male bodies. His work is filled with erotica and love. Neglecting any negative comment on his work, River persists on capturing the beauty he pursues. Benson Jiang is Mr. Gay Taiwan 2015, he's an expert on conveying the beauty of the body. With his alluring eyes and big smile, you will immediately fall for this big boy. And then you'll find out he's not only a perfect body but a kind and friendly young man.