Elephant
Bartek runs a small horse farm in the mountains in Poland. He had to become head of the family when his father left and his mother fell apart. One day their neighbor dies and his son Dawid comes back to the village for a funeral. Bartek becomes fascinated by Dawid and his carefreeness. First love will force him to decide if he's ready to choose his freedom above family obligations.