The Beast in the Jungle
My French Film Festival selection available from January 19th to February 19th, VIP members only.
Freely adapted from the novella by Henry James, The Beast in the Jungle tells the vertiginous story of a man and woman who, for twenty-five years, frequent a huge nightclub in anticipation of a mysterious event. From 1979 to 2004, from disco to techno, it is a love story and a tale of obsession. When 'it' finally comes to pass, it takes on a more tragic form than ever expected.