Naruse and Shinomiya separate after a fight at the New Year's Eve party. Shinomiya storms out and meets Captain Kurosawa, while Naruse meets up with Haruta to talk about the trials and tribulations of love. As the New Year approaches, will they be able to spend it with the one they love?