おっさんずラブ-in the sky-
After getting laid off, Soichi Haruta decides to switch careers and become a flight attendant. Even though he has no luck with the ladies, he still gets propositioned by men at every turn, like captain Musashi Kurosawa or copilot Ryu Naruse! Will the kind-hearted Haruta be able to make his way through the skies in peace?