Drinking Buddies
'Drinking Buddies' invites LGBTQ members of different sexes and gender identities as well as LGBT allies to play 'answer the question or take a shot of vodka.' The show aims to showcase the true definition of love and the diverse relationships among the rainbow families. Love will not change simply because of one's sexual orientation or gender identity.