Kiseki: Dear To Me Behind The Scene Episode 13 (Finale)
Zong Yi, who aspires to be a doctor, and Jhe Ruei, a member of the mafia, have been in love with each other for a long time, but a gang fight breaks up their relationship. The consequences of this fight end up affecting Chen Yi, who blames himself, and Ai Di, who harbors feelings for Chen Yi, leading to the two of them also parting ways. Four years later, the four meet again, and they must face past mistakes and regrets in order to regain their happiness.