Papa, What is Love? 2
Greg and Tupe's seemingly stable life together takes a surprising turn with the unexpected arrival of Greg's ex-girlfriend, Alex. Meanwhile, Richard, who is recovering from an affair, embarks on a quest for a lasting romantic connection. Will this time bring him the love he's searching for?