Freshman year at university for three best friends. Hyun, Minwoo and Joo-Hyuk are looking forward to their freshman year at college. But little do they know of the trials and tribulations of love that await them outside the classrooms. From learning about maturity to being unable to forget the scars of past lovers, they'll have to balance both their studies and social skills as they venture off into this new journey.