Gay Sex in the 70s
Thirteen men and one woman look back at gay life and sex in Manhattan and Fire Island - from Stonewall (June, 1969) to the first reporting on AIDS (June, 1981). They describe the rapid move from repression to celebration, from the removal of shame to joy, the on-going search for 'someone,' the freedom before AIDS, the friendships, and brotherhood.