Resurrection
After his lover commits suicide after contracting HIV from him, Thien, a seropositive gay man isolates himself from society, lets his health go and prays daily for forgiveness of his guilt. Little does he know that his prayer has been secretly answered in the form of a young stranger whom he encounters and who stays with him despite knowing his health status.