The Year We Thought About Love
Boston-based True Colors: OUT Youth Theater transforms daily struggles into performance for social change. With wit, candor, and attitude, the cast of characters captivates audiences surprised to hear such stories in school settings. The troupe includes a transgender teenager kicked out of her house, a devout Christian challenging his church’s homophobia, and a girl who prefers to wear boys’ clothing even as she models dresses on the runway. When bombs explode outside their building, the troupe becomes even more determined to share their stories of love to help heal their city.