For Her
Obsessed with reading relationship books and marrying the man of her dreams, Grace, a young grad student, is frustrated by her lack of passion for a handsome new prospect, and frightened by her attraction towards a female neighbor. Ignoring all the signs that she might be gay, Grace goes on a mission to save her sex life through David Bowie and raw juice.