Our Dating Sim Episode 6
Lee Wan and Shin Ki Tae were best friends in school, but Lee Wan harbored romantic feelings for Shin Ki Tae and confessed them, causing the two to part on unhappy terms. Seven years later, they're both navigating the job market, with Shin Ki Tae working as a programming ace at a gaming startup and Lee Wan pursuing his passion for illustration. When Shin Ki Tae's company starts looking for an illustrator for a new dating-themed game, Lee Wan applies for the job, raising the possibility of a second chance at romance.